Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Nyolcszázhuszonharmadik...

2021. január 12. - nemtudommilegyenanevem

Volt egy kazettám, amire a zenekar greatest hitjeit másoltam több, nem saját tulajdonú cédéről. És a klasszikus Doors-dalok között ez megszólalt, az első reakciómra a mai napig emlékszem: ez mi a frász? Nem is a Morrison énekel szerintem...nagyon nehezen emésztettem a dalt 14-15 évesen, évekig nem hallgattam meg, merthogy ez hallgathatatlan. Aztán később rájöttem, hogy tévedtem. 

Na, nem mintha a fent klasszikusként értelmezett dalaik oly könnyed alkotások lennének.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr7916386140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása