Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Hatszázötvenedik...

2020. április 14. - nemtudommilegyenanevem

Erre jó az internet. Az ember ilyen gyöngyszemekre akad. Óceántárgyú művekre kerestem, és hopp. Felfoghatatlan, hogy ma már a zsebünkben elfér az utóbbi néhány évszázad zenei gyűjteménye. És itt van, nem kell érte tenni semmit, csak kattintgatni és pötyögni. Nem fér az agyamba, mert 2003-ban még úgy tekintettem egy másolt kazettára(!), mintha amolyan aranytömb lett volna...

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr8615613312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem senki. 2020.04.15. 00:24:43

"2003-ban még úgy tekintettem egy másolt kazettára(!), mintha amolyan aranytömb lett volna..."

Én is. :)
süti beállítások módosítása