Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Ötszázhatvanötödik...

2019. december 02. - nemtudommilegyenanevem

Kerestem az agyamban, mi lehetne ideális a mai hétfőre, hangulatát tekintve. Hát ez. Mert nagyrészt ilyen vontatott és lassú és hihetetlenül unalmas nap volt, ugyanakkor szürreális és megmosolyogtató. Mert mi ez tulajdonképpen? Egy ilyen fura izé, megmagyarázhatatlan betétekkel, az ember nem tudja eldönteni, ez most valóban tetszik-e vagy csak úgy tűnik? :D

Így voltam ezzel az albummal sokáig, aztán rájöttem, hogy marha jó. Eklektikus mittudoméni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr5915335240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása