Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Ötszáznegyvenhetedik...

2019. november 08. - nemtudommilegyenanevem

Ritka rohadék egy napom volt ma, erre jön ez ez a friss és ropogós nóta és helyreáll a világ rendje...Éljen soká Ozzy!

Nem, én nem fogom leszólni a hangzást, mint ahogy az oly divatos mostanság hasonló legendák esetében, amikor ezer év után új albummal jönnek elő. Én a magam részéről boldog vagyok, hogy zenél még néhány zenei bálványom, pl. McCartney is. A zenei bálványaim túlnyomó többsége ugyanis halott. És már leírtam Black Sabbath koncert kapcsán is, hogy én akkor is fizetnék, ha Ozzy leülne kártyázni a színpad közepére.

Ha meg arra gondolok, hogy egy 12 éves tudatlan hülyegyerek - mint én annak idején egy másik száma alapján- pont e dal miatt kezd el érdeklődni Ozzy munkássága iránt, különösen örülök. :) Mert ahhoz ez kiváló, ez olyan egyszerű, feltűnősködni egyáltalán nem akaró metálszerzemény. Kicsit lírai, kicsit horzsolós.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr5815297318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása