Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Négyszázötvenhatodik...

2019. május 06. - nemtudommilegyenanevem

Nem szoktam dalokhoz emlékeket kötni, de ehhez van egy; konkrétan emlékszem, amikor először hallottam egy kocsmában. Bazi nagy zaj volt természetesen, egyébként se hallok kifejezetten jól de meghallottam Mick Jaggert a háttérben...gondoltam magamban, ez létezik, hogy Stones? És milyen nóta ez? Összenéztünk haverommal, mint két hülye. Mondjuk mindketten, hogy ez bizony Rolling Stones. És hát akkor egészen friss szerzemény volt ez, és ez az egész annyira szürreális jelenet volt, mert hát...én nem az a korosztály vagyok, akinek az életében megadatott, hogy néhány havonként kijött egy új dal ettől az őskövület-bandától.

Szóval ez nagyon klassz volt. :)

Egyébként d betűs.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr7214811390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása