Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Négyszázötvennegyedik...

2019. május 03. - nemtudommilegyenanevem

Több dolog is eszembe jutott.

Egy, hogy ez ma csak úgy az agyamba belemászott reggel, ez a dal. És pont c betűs! Ezer éve nem hallgattam meg.

Kettő, hogy ma megkezdődtek hivatalosan is az érettségik - és én a mai napig nehezen hiszem el, hogy franciából 5-ösre érettségiztem. Pedig én voltam. És ott voltam. Van bizonyíték.

Na és ezért értek is valamit a dalból, de nem túl sokat. Hosszú haj, rövid ész... :D Elég aktuális volt ez a világon sok helyen 1966-ban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr6614802744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása