Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Négyszáztizenegyedik...

2019. február 14. - nemtudommilegyenanevem

A pillanat, amikor nyílik az 5. ajtó A kékszakállú herceg várában - mindenki ismeri. De kevesen tudják, mi ez a néhány csodás taktus. Vagy inkább hangorgia.

Mivel nem emlékeztem, pontosan hol van az operában, ezért "kénytelen" voltam megnézni az egészet. Hát...

...az ember komolyan elgondolkodik, minek volt addig füle, míg nem ismerte ezt?!?!?!?!?!?

Nagyon nehéz azt mondani, hogy Bartók zenéje szerethető, de nekem az. Néhány éve rájöttem, hogy óriási zenéket írt, és nagyon büszke vagyok, hogy egy a hazánk.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr8214627674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása