Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Háromszáznyolcadik...

2018. július 16. - nemtudommilegyenanevem

Hosszabb lélegzetű értekezés következik.

A '98-as foci vb életem meghatározó élménye volt, 9 éves voltam, előtte is néztem már focimeccseket lánylétemre :). De ez valami egész más volt.A mai napig az ott "fellépő" sztárok nekem a futballisták. Del Piero, Zidane, Suker, Chilavert, Batistuta,stb. Eltelt 20 év és ahogy mérföldekkel jobb volt ez a nóta is, az egyik hivatalos vb-nóta,úgy a futball is.Ég és föld. A dal tartalmaz hangszereket, van eleje, vége, egyszerű, de nagyszerű és fogyasztható. A mostani nóta, mindegyik kb. a borzalmas kategória. Mindenféle lélek nélküli, jól megkoreografált, patikamérlegen összeállított termék. Miként a mai foci is.

Szeretném azt hinni, szerettem volna a vb előtt azt hinni, hogy mégse a rossz irányba halad a futball, de sajnos mégis...a zene talán már korábban eljutott általánosságban egy olyan szintre - a könnyűzene, tehát, ami a széles tömegeknek szól, - hogy kár is róla beszélni. Néhány kivétellel. Itt tart a foci is, pontosan itt.

A kettőt párhuzamba állítottam, mert mindkettő helyzete nagyon szomorú számomra. 20 éve még nem tudtam, hogy a foci is a pénzről szól, most már tudom, de nem is ez a baj. Hanem, hogy már egy ilyen méretű világesemény sem késztet egyeseket arra, hogy a hazájuk hírnevét öregbítsék. Inkább lébecoljunk, taktikázzunk, elemezzünk videót, úgyis megkapjuk a zsozsót. A zene ugyanez, lopjunk néhány taktust innen, javítsuk ki ezt a hamis üvöltést és már mehet is a piacra.

TISZTELET  a kivételnek. Még akadnak, de nem sokan. Nekik küldöm Dario G-t.

Ezt a dalt nagyon szerettem, ahogy azt a 98-as vb-t. A döntőn pedig megkönnyeztem a brazilokat :) Milyen szép is a gyerekkor.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr4314116515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása