Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Kétszázkilencvenharmadik...

2018. május 30. - nemtudommilegyenanevem

Dal egy festményről.

Annak idején a régi VH1-en láttam ezt a "klipet" és meg is jegyeztem, hogy 1949 a megjelenés éve - bár most azért rálestem, hivatalosan 1950. De mindegy, lényeg, hogy a legkorábbi dátummal ez ment a VH1-en. Azért jelentem ki ezt ilyen magabiztonsággal, mert konkrétan egyfolytában azt néztem 2004-2006-ig kb. Ilyen munka kéne nekem, amiben 8 órát - vagy akár többet - csak zenéket kell hallgatni. :)

Olyan kis helyes dal ez és hihetetlen, hogy a fazont mennyire szerette a kamera!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr3914013610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása