Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Kétszáznyolcvanharmadik...

2018. május 03. - nemtudommilegyenanevem

50 éves nóta!

Azért jutott eszembe, mert hazafelé láttam és hallottam egy szerenádozó osztályt...:) pontosan ugyanígy, május 3-án volt a mi osztályunk szerenádozó éjjele is, nagyon vicces volt. Emlékszem, hogy előtte el nem tudtam képzelni, hogy tudnak ilyen nagy boldogságban énekelgetni az érettségit megelőzően 4 nappal?! :D Ez még nagyon kisiskolás koromban volt, aztán egyre nyugisabb és lazább lettem, és egyáltalán nem volt bennem semmi izgulás. Na, azért a mateknál volt :) 

És még az is érdekes, hogy ilyen tájban, emlékszem, hogy átment az agyamon a gondolat; most kell még ezt kiélvezni, hogy tényleg iskolás és igazából gyerek vagyok - jogilag már mondjuk nem -, és le kéne lassítani az időt és erre még milyen vidáman fogok visszaemlékezni később. Milyen bölcs voltam már akkor!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr5013887768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása