Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Kétszázötvenötödik...

2018. március 01. - nemtudommilegyenanevem

Gyorsan beszúrom ide a következő nótát úr-témában, mert elfelejtem. 

Nos, nálam nagyobb Queen-rajongó kevés van e hazában, én magam is lefagytam agyilag, amikor megtudtam, hogy a régi névvel újnak mondható bandát alakít Brian papa és Rezső. Rendkívül idegesítő ez számomra, mert ez nem Queen, pláne az nem, amit az új fiókával csinálnak...(de azért láttam őket élőben 208-ban, életem egyik legnagyobb élménye volt, az hétszentség.)

De azért a Paul Rodgers az a Paul Rodgers, és ez az album egészen tűrhető lett, melyen megénekli, hogy szerinte az egész kozmosz rákenroll hangulatban van. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr8813708444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása