Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Száznyolcvankettedik...

2017. október 12. - nemtudommilegyenanevem

Használtnak érzem én is az idegrendszeremet mostanában. És egy hétig tudnék egyfolytában aludni, azt hiszem.

Ritkán szoktam azt érezni, hogy egy lakatlan szigeten akarnék tartózkodni, de most jól jönne. Vagy jó lenne néha pszichopatának lenni, mert akkor semmivel és senkivel nem kéne foglalkoznom, csak saját magammal. :D

Na jó, lényeg a zene. A Bizottság, akarom írni Albert Einstein Bizottság nem elsősorban harmonikus dalszerzeményeiről híres, de ez erre egy példa. Szeretem, hogy ők olyan furán látják a világot, de mégis feltérképezhető a dalaikon kerersztül, milyenek is voltak itthon a 70-es és 80-as évek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr2612957757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása