Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Százhatvanhetedik...

2017. szeptember 18. - nemtudommilegyenanevem

Mit össze kerestem ezt a nótát ma?!

Hallottam ma a Dr. Borossnál meló közben. Mondom ez Kinks, milyen jó és ezer éve nem hallottam. De dalcímekben egyszerűen iszonyatosan rossz a memóriám, pláne ha erről a bandáról van szó - ezek kivételesen hosszú dalcímekkel operáltak. :)

Imádom egyébként a bandát. Amikor megjelent Mr. Ray Davies a Londoni Olimpia zárógáláján, ott én majd' szívrohamot kaptam örömömben...én nem is tudom, hogy lehet nem szeretni a Kinkst. Zseniálisak.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr812876348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása