Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Százötvennegyedik...

2017. augusztus 16. - nemtudommilegyenanevem

Ma 40 éve, hogy (állítólag) meghalt a Király. Tragikus sorsa, Parker ezredes általi kiárusítása és a szánalmas imitátorok burjánzása ellenére mindenkinek a zene és a sármja ugrik be róla. Én magam is úgy vagyok vele, hogy nem vagyok rajongó, de meglátom egy régi felvételen - akár azon, amelyiket 1957. január 6-án rögzítettek és az 56-os magyarok megsegítésére irányult előadás volt -, és kész vagyok. Egyszerűen nem lehet nem szeretni Elvist.

Aki meg rajongó, az miként érezhet iránta. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr512755918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása