Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Százharmincnyolcadik...

2017. június 17. - nemtudommilegyenanevem

Amikor először hallottam, tudtam a refrén dallamát - azt gondoltam azért, mert valami feldolgozás, mert tényleg olyan, mintha már ismertem volna, de úgy tűnik nem. Ezért most vagy az van, hogy ez egy sablonos popdal, amiben nincs új a nap alatt semmi a kottát illetően, vagy előjött a különleges képességem, hogy automatikusan tudom, milyen dallam alakul, mert egyszerűen adja magát az úgynevezett "nyugati" dalfelépítések okán.

Érthető talán, amit írtam, mindesetre ez nagyon fülbemászóra sikeredett nóta.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr9812601921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása