Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Százharmincadik...

2017. május 10. - nemtudommilegyenanevem

Szerintem sokan úgy vannak az Euróvízilovas Fesztivállal, hogy a fura szerzetek és a megmagyarázhatatlan produkciók miatt azért mégis csak érdemes nézni...de csak egy kicst. Minden évben vannak ugyanis olyan dalok, amik emlékezetesek maradnak pusztán amiatt a szimpatikus ok miatt, hogy nem veszik komolyan ezt az egész hajcihőt a szerzők és előadók; ők rájöttek, hogy szánalmas az egész fesztivál úgy ahogy van, hiszen SOHA nem az az ország nyer, amelyik a legjobb zenével, legtisztább énekhangokkal, legprofibb készítőkkel rukkol elő. Rég politika az egész, kezdve onnan, hogy már az "alapítók" kizárták Európa nagy részét, a történelmi szempontból rosszabb sorsúakat...

Na mindegy, szóval tegnap sem néztem, csak összesen 3 percet, és a már említett szánalmas jelző kevés lenne arra, amit láttam...

Álljon itt inkább ez a pasas, akiről azóta sem hllottam, de egy whiskeyről énekelt 2008-ban, és ha jobban meghallgatjuk, rendesen megkomponált dalocska ez azért, jó sok szólammal.

 

És még valami; a mi indulónk, azzal a iszonyatos szerzeménnyel szinte dobogós, mert borzalmas a felhozatal...de mivel politika az egész, úgyse nyerünk idén se.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr3612496491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása