Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Kilencvenkilencedik...

2017. február 04. - nemtudommilegyenanevem

Az úgynevezett "Kis Generál" a szép, napfényes időjárás miatt jutott eszembe. Az ember kettőt pislog és mindjárt nyár lesz egyébként.

Szóval nem kis nevek vannak ám itt, az emberek szerintem nem is tudják, hogy egy bandában volt többek között a 70-esek végének/80-asok elejének 3 elég meghatározó zenekarának későbbi elég oszlopos tagja; Piramis, LGT, Hungária. Révész Sándor, Karácsony János, Novai Gábor.

Azért őket emeltem ki, mert remekül mutatja ez a 3 formáció, hogy milyen csodás gyűjtőhely lehet egy-egy, úgymond "kisebb" zenekar egy-egy óriási sikerhez vezető úton. Érdekes ilyenekbe belegondolni, én meg, mint őrült zenerajongó sokszor szembesülök ilyen érdekes gondolatokkal.

Szóval Kövér a Nap:

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr4412182422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása