Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Nyolcvanharmadik...

2016. november 18. - nemtudommilegyenanevem

Soha nem értettem kiskoromban, miről szól ez a dal...

De mindig imádtam benne a furulyaszólót, amit aztán 7-8 éves korom környékén el is tudtam már játszani.

Halász Jutka a fél ország tudatallatijában ott van és sok-sok éven át nyugodtan ott is tartózkodik, aztán a semmiből előjön. És ilyenkor óriási megvilágosodás meg nosztaliga és elbambulás a program.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr7211972090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása