Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Hetvennegyedik...

2016. október 19. - nemtudommilegyenanevem

Világbajnok dal.

Nagyon sokszor eszembe jut, milyen szép is volt, amikor még ez ment állandóan a rádióban, meg sok hasonló korú nóta. Amikor ez folyt a csapból. Akkor is voltak olyan "slágerek", amikre ma már csak az olyan elvetemült idióták emlékeznek, mint én, mert nekem gyakorlatilag minden, tehát szó szerint MINDEN dal belemegy a fejembe, amit valaha hallottam...ez sokszor inkább átok :D De szóval az ilyen kincsek is hallhatóak voltak és azt hiszem ezt ma is nagyon sokan szeretik, ízléstől függetlenül. Ez kábé mindenkinek szimpatikus nóta, így tudnám megfogalmazni.

Szóval isteni dal, aminek a szövege is úgy elkapja az embert. Pedig nem nagyon figyelek a dalszövegekre, még a magyarokra se sokszor.

Ez viszont mindig aktuális.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr6011822485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása