Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Hétszáznegyvenharmadik...

2020. szeptember 08. - nemtudommilegyenanevem

Hozzászoktam, hogy a fülem bizonyos időközönként nem működik megfelelően, de ha eszembe jut egy ilyen himnikus metálszerzemény, és nem hallom rendesen...hát ilyenkor tudatosul igazán bennem, hogy mennyire nem hallok. És aztán eszembe jut Beethoven barátom, és megnyugszom, hogy nekem "csak" megfázás/középfülgyulladás/allergia keseríti meg a hallásomat, és el is hessegetem a nyavalygás lehetőségének gondolatát. Lényeg, hogy jöjjön Peter Steele és az ő (,már életében is) túlvilági hangja.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr9416195032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása