Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Négyszázhetvennegyedik...

2019. június 06. - nemtudommilegyenanevem

Blondie se volt még itt. Belevaló nótáik voltak, és nagy szívfájdalmam, hogy mindig csak a Call me címűt adják tőlük, meg mindenki azt ismeri.

A Legyen Ön is milliomosban egyszer az volt kérdés, hogy ők milyen nemzetiségűek. És emlékszem, hogy tudtam, hogy amerikaiak, de megzavart, hogy válaszlehetőségként ott volt, hogy britek. Olyan brit hangzás szerintem, amit ők képviselnek, szóval nem olyan gagyi amcsi újhullám, mint a többi, már rég elfeledett bénaság. És lehet, hogy az akkori eszemmel simán rámondtam volna a műsorban, hogy britek. Pedig a műsor fénykorában is már nagy zenebolond voltam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr8314881846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása