Szerintem ezek jó zenék

Szerintem ezek jó zenék

Negyvenhatodik...

2016. június 02. - nemtudommilegyenanevem

Tegnap Black Sabbath koncert volt a Papp Laciban.

Emberek...hihetetlen volt.

Én akkor is fizettem volna, ha ezek hárman leülnek sakkozni a színpad közepére, komolyan. Zenei legendákról van szó, kérem szépen.

A koncert után eszembe is jutott, hogy mi a frász ütött belém 13-14 éves lányként annak idején, hogy magával rántott a Black Sabbath zenei univerzuma...elementáris erejű élményként hatott, hogy ezeket a súlyos metálhimnuszokat élőben hallhattam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintemezekjozenek.blog.hu/api/trackback/id/tr418770382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása